作者: azothterry 時間: 2009-4-13 18:08 標題: Steam update 超慢
我見佢成三個鐘都未 update 完(之前去到 96% 停左)
Cancel 又搞一次,,,
作者: azothterry 時間: 2009-4-13 21:19
慢到呢...
作者: max918 時間: 2009-4-14 04:14
你邊間寬頻~
我網上行更新大約只係一分鐘多D
作者: azothterry 時間: 2009-4-14 12:44
香港寬頻
作者: 煙神 時間: 2009-4-14 13:08
HKBN 去外國網dl野得幾kb/s
steam慢都唔出奇
作者: 集團主席 時間: 2009-4-14 15:09
Netvigator 去steam 快過HGC/HKBN(1-2KB/s)唔止10倍
作者: Bonjour 時間: 2009-4-14 15:24
早排係唔知點解connect唔到去steam
直頭update 都update唔到,唔好話慢
就算咁好彩update到都搵唔到server
係呢兩日好返d
作者: 集團主席 時間: 2009-4-14 15:31
我就係update up 到火, 插我sister條PCCW 線(6M) , 見到個speed 係幾百KB/s 即刻好感動
作者: player23 時間: 2009-4-14 15:33
delete steam folder個ClientRegistry.blob再試過,唔得就繼續咁做
作者: azothterry 時間: 2009-4-14 22:00
今晚又 Connect 唔到
作者: azothterry 時間: 2009-4-15 12:01
得我一個有事?
無有人事?
作者: t61 時間: 2009-4-15 12:08
我用HGC, 開 Steam 直投 hang 住係都唔郁... 睇個 c onnect 唔到 steam 既 server...
[ 本帖最後由 t61 於 2009-4-15 12:09 編輯 ]
作者: InfinityTim 時間: 2009-4-15 12:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tim012 時間: 2009-4-15 16:39
你屋企有二個ISP?
作者: outdate怪魔 時間: 2009-4-15 22:46
hgc冇事

作者: b.v.v. 時間: 2009-4-16 05:30
時快時慢
試過3分鐘,又試過30分鐘

