Board logo

標題: Steam update 超慢 [打印本頁]

作者: azothterry    時間: 2009-4-13 18:08     標題: Steam update 超慢

我見佢成三個鐘都未 update 完(之前去到 96% 停左)
Cancel 又搞一次,,,
作者: azothterry    時間: 2009-4-13 21:19

慢到呢...
作者: max918    時間: 2009-4-14 04:14

你邊間寬頻~

我網上行更新大約只係一分鐘多D
作者: azothterry    時間: 2009-4-14 12:44

原帖由 max918 於 2009-4-14 04:14 發表
你邊間寬頻~

我網上行更新大約只係一分鐘多D


香港寬頻
作者: 煙神    時間: 2009-4-14 13:08

原帖由 azothterry 於 2009-4-14 12:44 發表


香港寬頻


HKBN 去外國網dl野得幾kb/s
steam慢都唔出奇
作者: 集團主席    時間: 2009-4-14 15:09

Netvigator 去steam 快過HGC/HKBN(1-2KB/s)唔止10倍
作者: Bonjour    時間: 2009-4-14 15:24

早排係唔知點解connect唔到去steam
直頭update 都update唔到,唔好話慢
就算咁好彩update到都搵唔到server

係呢兩日好返d
作者: 集團主席    時間: 2009-4-14 15:31

我就係update up 到火, 插我sister條PCCW 線(6M) , 見到個speed 係幾百KB/s 即刻好感動
作者: player23    時間: 2009-4-14 15:33

delete steam folder個ClientRegistry.blob再試過,唔得就繼續咁做
作者: azothterry    時間: 2009-4-14 22:00

今晚又 Connect  唔到
作者: azothterry    時間: 2009-4-15 12:01

得我一個有事?
無有人事?
作者: t61    時間: 2009-4-15 12:08

我用HGC, 開 Steam 直投 hang 住係都唔郁... 睇個 c onnect 唔到 steam 既 server...

原帖由 集團主席 於 2009-4-14 15:09 發表
Netvigator 去steam 快過HGC/HKBN(1-2KB/s)唔止10倍

[ 本帖最後由 t61 於 2009-4-15 12:09 編輯 ]
作者: InfinityTim    時間: 2009-4-15 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tim012    時間: 2009-4-15 16:39

原帖由 集團主席 於 2009-4-14 15:31 發表
我就係update up 到火, 插我sister條PCCW 線(6M) , 見到個speed 係幾百KB/s 即刻好感動

你屋企有二個ISP?
作者: outdate怪魔    時間: 2009-4-15 22:46

原帖由 t61 於 2009-4-15 12:08 PM 發表
我用HGC, 開 Steam 直投 hang 住係都唔郁... 睇個 c onnect 唔到 steam 既 server...



hgc冇事
作者: b.v.v.    時間: 2009-4-16 05:30

時快時慢
試過3分鐘,又試過30分鐘





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2