超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  點解我粒u完全超唔起? 附件 yiu0379 2008-12-21 7/2720 kaka123321 2008-12-21 18:12
  6000+ 超頻.... 附件  ...23 york93 2008-12-19 28/6572 fishing_tonny 2008-12-21 17:48
  HT 問題 kkhmsn 2008-12-21 1/1670 super_hkg 2008-12-21 17:30
  G.SKILL ,A-DATA, 同OCZ邊隻RAM好超? 附件  ...2 @ken@ 2008-12-19 15/5549 HKSJUN 2008-12-21 17:15
  J&W 790gx-extreme OC problem  ...2 kwongoc_1016 2008-12-14 12/4662 Jacky_Wong 2008-12-21 15:56
  首次超頻AMD4000+到2.6G,想版友們幫幫忙 Bread_Lee 2008-12-20 2/2245 manhoi 2008-12-21 10:08
  兩對(不是條)唔同牌子的Ram行Dual Channel有冇影響? 病態賭徒 2008-12-20 2/2502 whitehouse 2008-12-21 09:30
  我想知係咩問題 hebehins 2008-12-20 4/2023 hebehins 2008-12-21 05:41
  有無人超過q8200?  ...2 edmondlaw 2008-12-8 11/5527 wing1234 2008-12-20 23:56
  OCZ RAM 多到我唔知邊隻打邊隻,請教高手  ...2 helenchan 2008-12-18 14/5447 helenchan 2008-12-20 23:05
  新手超頻一問 stand 2008-12-20 0/1338 stand 2008-12-20 23:01
  AMD Athlon x2 7750 最新產品 附件 hgc91332 2008-12-20 3/11967 hgc91332 2008-12-20 22:39
  有冇680I 公板用家 lung510 2008-12-18 6/2295 孤寂使者 2008-12-20 20:52
  有邊隻有igp ga am2+ mb 好超? tph999 2008-12-20 3/1796 [N.H.K]anime 2008-12-20 20:29
  請問高手 ....兩對RAM 邊對好 awinds 2008-12-20 0/1400 awinds 2008-12-20 18:32
  有關外頻~ 附件 Rockccue 2008-12-20 1/1633 sunderstan 2008-12-20 15:41
  E5200 一問 附件 hgc91332 2008-12-18 1/2081 hgc91332 2008-12-20 13:08
  你地超頻多數行幾耐OR?  ...234 td618 2008-12-17 30/6319 Rockccue 2008-12-20 12:34
  底板冇得加電壓 reyzkyo 2008-12-19 5/2192 edward315802 2008-12-20 11:47
  5000+ OC一試.. 附件  ...2 aRwai___ 2008-12-17 16/4716 scc208 2008-12-20 09:48
  AMD Opteron 1210 超频 好大噶问题!!! 附件 214666052 2008-12-20 4/2368 reyzkyo 2008-12-20 04:56
  新手第一次玩o.c @ q6600 附件  ...23 stand 2008-12-18 23/6720 raguna 2008-12-19 17:55
  硬碟也超頻?  ...23 HUMMINGBIRD66 2008-12-14 26/6796 super_hkg 2008-12-19 15:46
  有冇人有用Asrock P35版 點調教倍頻 口瀛口 2008-12-17 5/1963 vcyong 2008-12-19 13:46
  Q6600 超頻問題 附件 raguna 2008-12-18 1/2676 fungfungng 2008-12-19 04:15

正在瀏覽此版塊的會員