超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  vcore 用咩睇最準?? chowsiuhing__ 2010-2-13 8/1658 chowsiuhing__ 2010-2-13 20:55
  超頻初哥搵 CPU fan jackymg 2010-2-11 8/2080 MaY_bE 2010-2-13 14:42
  X3 425 + asrock M3A785GM-LE/128M 爆4 一問  ...234 baby1234 2010-2-3 35/7595 ywt_steven 2010-2-12 21:50
  在425的推動下...ram跑1620 CL6 ?!當真?眼花嗎.... 圖片附件  ...234 hang05 2010-2-9 34/5083 dflw1984 2010-2-12 20:33
  E3300可以超到去什麼程度?  ...2 BufferOverflow 2010-2-9 14/4334 albert_ma 2010-2-11 22:21
  [失敗]Xeon X5550 + Asus Rampage II Extreme  ...234 heha1124 2010-2-9 32/7474 kumakuba 2010-2-11 20:06
  天氣轉涼...低屋企入邊都係好熱...今天再試amd 240有驚喜~ hang05 2010-2-8 9/2169 hang05 2010-2-11 10:19
  E5400+ JWIG41M-L 圖片附件 阿lee 2010-2-3 4/2587 ywt_steven 2010-2-11 10:09
  CL8係咪咁改? 圖片附件  ...2 alex_5111 2010-2-9 11/2426 hang05 2010-2-10 23:19
  我用華碩 M4A785D-M Pro 5000+ x2 開4核問題 vita6612 2010-2-7 5/3249 myclee 2010-2-10 22:19
  5000 慘死後, 240頂上 圖片附件  ...234 fo2live 2010-2-7 31/5977 myclee 2010-2-10 22:18
  想問問點解個HT LINK 咁低 ?? 圖片附件  ...2 dogly 2010-2-6 13/2903 myclee 2010-2-10 22:14
  舊機如何超先提高效能 圖片附件  ...2 Mr.Monk 2010-2-7 11/3001 myclee 2010-2-10 22:11
  [求助]新手超AMD pii545遇上問題  ...2 jnuterry 2010-2-8 11/2209 myclee 2010-2-10 22:05
  我想問如將620小超至3.25GHz應該點set,求各位c兄幫忙  ...2 kstse2002 2010-2-8 13/2645 myclee 2010-2-10 22:02
  [測試]新入手的Xeon W3520 圖片附件  ...23456..10 淆底 2010-2-3 92/25792 lipay8134 2010-2-10 21:23
  Sorry. wrong forum .... deleted. Maxilogic 2010-2-10 1/1167 LKNim 2010-2-10 21:19
  i7-750 同 Q9550 邊粒比較快?  ...2 l0001 2010-2-10 13/4272 LUNG2000LUNG1 2010-2-10 19:01
550be@4.2G要幾多電到?  ...23 xZeroG 2010-2-8 22/3661 hang05 2010-2-9 23:18
  最近入手的425也有很大的驚喜...4.14G成功  ...2 hang05 2010-2-8 12/3140 hang05 2010-2-9 22:44
  i7-920行4GHz 行 VMWare+雪豹ok 圖片附件  ...2 laputafish 2010-2-3 14/4363 M624 2010-2-9 13:29
  is that possible to overclock SSD?  ...2 hkepc007 2010-2-8 13/2417 S2k 2010-2-9 09:55
  5870 超頻一問 圖片附件  ...2 nehpetshk 2010-2-7 12/3028 chiushing01 2010-2-8 21:08
  [教學]舊文新討 780G硬改为790Gx  ...2 dogly 2010-2-7 10/4891 billy555 2010-2-8 00:32
唔知大家仲記唔記得[佢]呢=.=" 圖片附件 傻仔明 2010-2-6 8/2422 dom 2010-2-7 23:40

正在瀏覽此版塊的會員