超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  有acc同冇acc 超頻有冇分別 lhl320 2010-11-14 0/1250 lhl320 2010-11-14 19:35
  C4F 跳頻問題,有冇師兄可以幫忙呀 pkboy 2010-11-11 9/2657 Gordon 2010-11-12 20:58
  outdate 的FX5000  ...23 實頭 2010-11-10 28/4994 drbear 2010-11-11 23:38
  E6850 易唔易上3.4g。會唔會整死sata hard disk? sorsor 2010-11-11 3/1819 二代木 2010-11-11 20:17
  想請教下哩粒U可以點樣超 (FX5000)  ...234 feverpc 2010-11-7 35/6140 T.LOK 2010-11-11 12:21
  [測試]AthlonII X4 620硬上要看I5-760的車尾燈?? 圖片附件  ...234 yyyfly 2010-11-4 32/12719 manzhc 2010-11-11 00:32
  大家有無期待AMD Phenom II X6 1100T jacky9709 2010-11-9 4/3776 jacky9709 2010-11-10 19:05
  超CPU,RAM係米一定行唔到原有速度? kit1290 2010-11-9 5/2436 LKNim 2010-11-10 15:10
  唔該想問下有冇方法可以降電壓 圖片附件  ...23 caihk 2010-10-27 21/6287 zhouhui3518 2010-11-9 23:35
  用咩軟件去測試i7 950 超頻成功結果  ...2 milkmilk1973 2010-11-1 18/4751 hinew2004 2010-11-9 22:29
  AthlonII X4 640 超頻 wyho24 2010-11-8 9/3902 wyho24 2010-11-9 20:50
  超 E8500  ...23 eh123456 2010-11-3 22/6297 helenchan 2010-11-9 17:47
  i7 980x oc question?  ...2 pun1407 2010-11-5 10/3331 wilsonkf 2010-11-9 14:55
  甘既AMD行預設都夠啦 圖片附件  ...2 Trimformguy 2010-11-8 15/4513 phenomX4 2010-11-8 23:04
  [測試]新手試超I5-760 array9923 2010-11-6 5/3407 hang05 2010-11-7 20:21
  動物機也來OC 圖片附件  ...2 milla 2010-11-6 11/4023 milla 2010-11-7 19:36
  AMD Onboard HD4200 超頻問題~~~ 圖片附件 wingyam 2010-11-7 6/2990 wingyam 2010-11-7 18:49
  [測試]amd 210e開4 lai34454 2010-11-3 7/5142 東北虎 2010-11-7 08:54
  我部機點加 memory cooler hahaha_boy 2010-11-3 7/2860 Overclocker 2010-11-7 05:07
  COREI5 760行唔到TURBO BOOST? peterboy 2010-11-6 0/1768 peterboy 2010-11-6 14:24
  一粒空冷下可以5Ghz直入 極好玩的CPU 圖片附件  ...23456..7 hang05 2010-10-29 62/16957 Matoka 2010-11-6 06:22
  室外溫度,4 度!! 圖片附件 4.0GPA 2010-11-2 5/2549 Matoka 2010-11-6 06:22
  Q6600 初試加電  ...2 skyline_to 2010-10-20 16/5171 馬沙 2010-11-6 00:10
  U超得多,超下RAM先 圖片附件  ...2 slxar 2010-11-4 13/3712 slxar 2010-11-5 21:42
  corsair dominator GT DDR3 2000 6gb CL8 ter906 2010-11-5 2/2289 Mitsume 2010-11-5 21:00

正在瀏覽此版塊的會員