系統組件

[ 57434 主題 / 1040122 回覆 ]

版塊介紹: 主機板/處理器/記憶體/火牛/

版主: Yoda, 冰水半糖, windwithme, Dull

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  降電壓問題!!! 圖片附件  ...23 amazing_day 2012-7-6 27/3428 p@k$ 2012-7-8 08:34
  MSI Z77GD55 PCI-E 電 圖片附件  ...23 bwing 2012-7-7 20/3605 bwing 2012-7-8 02:49
  火牛一問 c30jim 2012-7-8 1/930 pentt 2012-7-8 02:24
  有些底板SATA3 寫住SSD COASHING 是什麼意思 ak2008 2012-7-7 0/1211 ak2008 2012-7-7 23:14
  Kingston代理邊間?? choyiun 2012-7-7 3/1359 qaz11 2012-7-7 23:07
  幾款火牛邊款好 ?  ...2 sonymobile 2012-7-5 12/2913 sonymobile 2012-7-7 22:34
  為什麼Corair SSD唁會lock住SATA2線個頭? BigSeaMonster 2012-7-7 8/1639 BigSeaMonster 2012-7-7 20:40
  宜家出面仲有無MP-AKGX-M Ultra 賣呢? PowerShot 2012-7-7 0/897 PowerShot 2012-7-7 20:23
  諗住去灣仔298電腦間樂天電腦到砌~間野信唔信得過?~~  ...2345 00140999 2012-7-4 41/35125 victor0302 2012-7-7 17:35
  火牛壞定係主板壞 ? gnexus3 2012-7-7 1/1232 lion97 2012-7-7 17:10
  火牛係唔係就來壞? 圖片附件  ...2 Crespo 2012-7-6 18/3142 pro266 2012-7-7 17:09
  有關ram的進階問題 逆襲のAMD 2012-7-7 1/995 lion97 2012-7-7 17:00
  intel turbo boost 係咪包超架?  ...2 newbiebie 2012-7-7 10/2522 choyiun 2012-7-7 16:58
  [開箱]Phenom II 中的撒亞人 圖片附件  ...23456..8 逆襲のAMD 2012-6-27 75/22210 -kit] 2012-7-7 13:13
  [開箱]人無我有之EVGA Z77 FTW 圖片附件  ...2 lamech 2012-7-6 17/4489 patricktang 2012-7-7 12:16
  請問下DDR3時脈問題 gbaxp 2012-7-7 5/1249 找數K 2012-7-7 12:13
  e3 1230v2幾時有大貨?  ...2345 fk1794xd 2012-7-4 42/9330 utopia 2012-7-7 12:06
  ASRock Fatal1ty Z77 Pro 問題~ kennyyyt 2012-7-7 1/1159 joe007 2012-7-7 00:21
  以前GTR COUNTER CASE 既火牛邊度有~?  ...2 turth 2012-7-6 10/2500 lcska02nkc 2012-7-6 23:25
  麻煩幫手睇下塊板支唔支援肥龍II X6 1045T  ...2 ccck2004 2012-7-5 11/2522 dom 2012-7-6 22:52
  [操作疑難]Intel Core i5-3570 Ivy Bridge 用板/Chipset 好 skhhin 2012-7-6 9/2352 -kit] 2012-7-6 21:45
  這個插頭有什麽用? 圖片附件 酸到暈 2012-7-6 6/1814 寂寞的FSY 2012-7-6 21:29
  有無人知~邊度仲有電源控制IC買0.0~ joeho 2012-7-6 0/826 joeho 2012-7-6 21:21
  [操作疑難]i5 3570 vs E3-1230v2 邊粒u打機勁啲? 月桂豆 2012-7-6 9/3190 akam7777 2012-7-6 17:42
  I5與I7線程問題 圖片附件  ...2345 Dino 2012-6-30 41/8221 TWONG 2012-7-6 17:41

正在瀏覽此版塊的會員