系統組件

[ 57434 主題 / 1040121 回覆 ]

版塊介紹: 主機板/處理器/記憶體/火牛/

版主: Yoda, 冰水半糖, windwithme, Dull

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  想搵呢個機箱 vll666 2012-7-9 7/1744 ahllau 2012-7-10 12:31
  [操作疑難]有限 budget 下 upgrade 電腦  ...23 yuppies 2012-7-9 20/3340 testest 2012-7-10 12:16
  CPU效能  ...2 幻影真卡 2012-7-9 15/2911 sumyi311 2012-7-10 11:18
  有無需要升級?  ...234 elevenman 2012-7-5 34/5393 sumyi311 2012-7-9 23:54
  電腦鍵盤托盤... devilwai123 2012-7-9 1/1380 pha 2012-7-9 23:21
  AMD A Series  ...234 waileungbilly 2012-7-3 34/5810 dg4602 2012-7-9 23:01
  [操作疑難]大家有無見過邊到有得賣 19pin USB 3.0 圖片附件  ...2 aeolian2009 2012-7-9 19/3070 i_djinn 2012-7-9 20:41
  [操作疑難]仲有冇SOCKET AM2既MB賣???  ...23 chung427 2012-7-7 21/3955 fatjaileung 2012-7-9 17:26
  2隻硬碟 插在底板 酸到暈 2012-7-9 5/1472 yoyodonkey 2012-7-9 17:22
  諗住偷偷地砌部文書機比女友做生日禮物求賜教 圖片附件  ...23456..10 水野龍也 2012-7-6 97/19293 無頭騎士 2012-7-9 15:09
  由8600GT升去 A10-5700 打機有無勁到?勁得多嗎? freebird 2012-7-7 9/2440 vll666 2012-7-9 14:36
  一陣就出腦場買AM3 CPU 有冇推薦  ...2 Fractale 2012-7-9 17/2748 dom 2012-7-9 14:28
  急請教肥龍問題 945/955/z965邊隻c/p高?? taiman52 2012-7-9 5/1307 firex 2012-7-9 14:21
  [操作疑難]Asrock z77 Extreme 4 RAM setting 問題 圖片附件 真衰鬼 2012-6-27 8/2314 真衰鬼 2012-7-9 10:26
  有無師兄知道邊度有 Add-On card 既鐵片賣? riquelmebao 2012-7-9 0/793 riquelmebao 2012-7-9 09:10
  海鮮坊有1230 v2賣 已入手  ...23 himson 2012-7-6 23/5792 pentt 2012-7-9 04:55
  VGA Port 俾人扯爛o左, 係咪要焊返先唔出error? 圖片附件  ...2 Black 2012-7-7 16/3340 asdasdhk2 2012-7-8 23:55
  電腦開唔到,應該係火牛壞但想問一件事 mgchat 2012-7-8 5/1442 jackwong717 2012-7-8 23:46
  [操作疑難]幫手睇下呢隻火牛 夠唔夠力 ? sharehkk 2012-7-8 2/1569 KinChungE 2012-7-8 21:11
  [操作疑難]問關於120SSD + 2x2TB HDD 的可行性 [已解決] mansing 2012-7-8 8/1926 mansing 2012-7-8 20:35
  請問呢塊 itx 板會唔會用到 e3-1235 呀? pk1667 2012-7-8 4/1609 pk1667 2012-7-8 16:21
  [操作疑難]有無CHing買了任何牌子 H77 ITX 底板 (已解決)  ...234 森林之王 2012-7-6 35/6937 dom 2012-7-8 14:20
  [操作疑難]antec 火牛 亂黎 2012-7-8 9/2302 avdaemon 2012-7-8 13:42
  [操作疑難]INTEL CPU 有無得CHECK 生產周期? chan2328 2012-7-6 2/1384 chan2328 2012-7-8 13:12
  除了jumbo仲有邊到d硬件平?  ...23456 choyiun 2012-7-4 52/11580 10875981 2012-7-8 11:45

正在瀏覽此版塊的會員