系統組件

[ 57434 主題 / 1040122 回覆 ]

版塊介紹: 主機板/處理器/記憶體/火牛/

版主: Yoda, 冰水半糖, windwithme, Dull

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [操作疑難]請教下,NB平RAM和貴RAM有什麼分別? 圖片附件  ...2 btgirl1231 2019-6-27 14/3910 a189252158 2019-6-28 22:42
  [操作疑難]新蛋係咪死左? 小林尊 2019-6-28 0/2191 小林尊 2019-6-28 21:43
  [中央處理器]ryzen 個 pb 係咪只 run 到 20 秒? LoveMariahDayAn 2019-6-28 1/1308 a189252158 2019-6-28 20:29
  [主機板]AMD X570主板首测:亮点可不只是第三代锐龙 Lara-Croft 2019-6-28 2/2040 bejeweledman 2019-6-28 18:08
  [電腦組合]砌機問題 AMD X570 chip 配 RAM 圖片附件  ...23 anpiue 2019-6-26 29/7005 Wanderer 2019-6-28 11:07
  [記憶體]而家 ryzen 係用 2666/3000/3200 既 ram 最好? 圖片附件  ...2 LoveMariahDayAn 2019-6-27 13/5006 wcats 2019-6-28 09:55
  [中央處理器]【16 vs 18】點解成日都係Geekbench ? 圖片附件 crackong 2019-6-27 2/1925 gundamdxhk 2019-6-27 19:34
  [操作疑難]b450 可否插4條8gb ram king333 2019-6-27 2/1641 dondonfamily 2019-6-27 02:54
  [中央處理器]好耐無玩AMD,想問AMD Ryzen 7 1700仲值唔值得買?  ...23 rx78_nt-1 2019-6-24 25/10197 free3sky 2019-6-26 19:59
  [記憶體]DDR 4 重可以幾低  ...234 Botti 2019-6-13 31/13863 TEKKHG 2019-6-26 16:05
  [操作疑難]朋友部acer 1600x 文書機成日hang,順便upgrade hellolo 2019-6-26 6/2215 kk70 2019-6-26 15:26
  [中央處理器]想問intel cpu既bug會幾時修正? cyjoe_2000 2019-6-26 1/1144 zoin0000 2019-6-26 11:38
  [中央處理器]想買雙核CPU 火雲耶神 2019-6-13 8/2454 AMDEX 2019-6-26 09:29
  [主機板]Asus intel板,要8或10個sata port, 有咩選擇?  ...2 edwins 2019-6-20 10/3627 volospin 2019-6-26 02:51
  [主機板]built-in wifi 的底板好用嗎? 圖片附件  ...23 Wakeman 2019-6-23 27/12278 reddogdog 2019-6-25 23:25
  [中央處理器]Intel Performance Maximizer  ...2 crackong 2019-6-20 14/3836 MirageKnight 2019-6-25 22:20
  [其他]電腦自燃 圖片附件  ...23456..9 kcc2615 2019-6-1 83/31440 yulapkan 2019-6-25 20:29
  [產品資訊]Intel證實AMD推PCIe 4.0對玩家無用對遊戲性能影響極小 圖片附件  ...23456..8 wow189 2019-6-14 78/27166 yulapkan 2019-6-25 20:25
  [操作疑難]依個電腦..升級定換新好..  ...2 yauyickwing 2019-6-23 17/5492 yulapkan 2019-6-25 20:25
  [記憶體]宜家億智ram無單無盒無得維修  ...2 kongshany 2019-6-20 14/4636 iwinson 2019-6-25 17:27
[記憶體]新手RAM選購注意(更新V1.10) 圖片附件  ...234 greatnews 2019-6-16 33/27407 littlegood 2019-6-25 00:03
  [其他]寫字樓文書同事買電腦呢個 spec , 合唔合理 peterchu1 2019-6-24 9/1997 nexstar 2019-6-24 21:16
  [操作疑難]A記200ge裝倒win 7? 圖片附件  ...23 chunge 2019-6-16 20/7445 ytyufgfck12 2019-6-24 15:57
  [中央處理器]你地9900k超5.2電壓幾多? 1756 2019-6-23 4/1506 Kennn 2019-6-24 13:46
  [記憶體]DDR4 SODIMM 洋垃圾 16Gx2 $1000 32Gx2 $2800 買邊隻好啲呢 MelonGx 2019-6-23 3/2249 ricky1992 2019-6-23 23:27

正在瀏覽此版塊的會員