影音領域

[ 20312 主題 / 276322 回覆 ]

版塊介紹: 家用影音器材交流

版主: NOPSS

收起/展開

子版塊

耳界大開

耳筒/耳機心得

版主: chungsm

11359 / 219488

有無人試過TB/PDD官翻耳机? ...

iwantip6 - 3 天前 17:11
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  你地會唔會熄喇叭? hAR3 2015-11-23 9/2605 wcl2005 2015-11-28 14:42
  Ak junior好唔好? marcojaibb 2015-11-25 8/2501 dan_dan 2015-11-28 13:38
  邊隻軟件分軌及轉 FLAC/APE最好? stebrickboy 2015-11-21 7/3804 小至至 2015-11-27 23:14
  32吋電視加低音... 圖片附件 rockyw 2015-11-26 1/1763 kelkmk 2015-11-27 09:31
  超新手膽機,求解答 pc1093 2015-11-24 7/3040 SAGAQWE 2015-11-27 09:27
  請問各位點睇呢部DAC sneakaholic 2015-11-26 0/1788 sneakaholic 2015-11-26 23:12
  oppo HA-2 連接 iPod dock 無反應 bugki 2015-11-21 7/1955 bugki 2015-11-26 16:19
  [音箱]Please recommend the best 2.1 speaker under $200 derek0o0 2015-11-25 1/1566 Ronarch 2015-11-26 14:02
  [請教]8000蚊左右5.1? aaama9 2015-11-24 9/1903 Kastena 2015-11-26 11:39
  [教學]iPod Nano(最新 Model)開不到機邊度可以修理? 病態賭徒 2015-11-23 2/1658 病態賭徒 2015-11-25 18:58
  [請教]RCA 線 jerleung 2015-11-25 2/1380 jerleung 2015-11-25 15:49
  完整從cd擷取音樂  ...2 腦殘 2015-11-23 17/4985 Passer2k 2015-11-25 03:38
  [教學]TB單晶銅  ...23 ansonling 2015-11-13 20/8680 gapson 2015-11-25 00:52
  請教fostex hpa8 abcco 2015-11-24 2/1544 mig33 2015-11-24 21:37
  del post 錯區 wilson_823 2015-11-24 0/892 wilson_823 2015-11-24 16:26
  幾年前有LM4780奧運版, E家有冇咩C/P高 AMP玩? 圖片附件  ...23 普羅 2015-11-20 20/4677 goodman85 2015-11-24 01:15
  Sony SBH-54 定SBH-52 myiphone 2015-11-18 6/3655 desmanwong 2015-11-23 21:19
  手機用藍牙單/雙耳兩用耳機? volospin 2015-11-23 1/1377 wilkins 2015-11-23 14:25
  求推介 電腦喇叭($4000-$5000)  ...2 bottom 2015-11-22 13/5302 ikki55 2015-11-22 22:52
  Deleted anavel 2015-11-22 0/1088 anavel 2015-11-22 03:08
  AudioEngine A2+ 已到貨, 測試中 圖片附件 大有仔 2015-11-19 5/3186 chewybar 2015-11-22 01:24
  電腦接駁喇叭方法  ...23 togpxto 2015-11-16 20/6989 sapphire4890 2015-11-22 01:10
  有對DYNAUDIO AUDIENCE 5,可以點用作電腦2.0喇叭? senderson 2015-11-21 1/2558 hardness 2015-11-21 18:34
  Deleted andyhkepc 2015-11-21 0/1162 andyhkepc 2015-11-21 17:20
  有無師兄用緊 ATH-IM03 tsztsun0524 2015-11-18 2/2299 0186 2015-11-20 17:27

正在瀏覽此版塊的會員