Linux玩家

[ 6842 主題 / 62597 回覆 ]

版塊介紹: Linux討論/技術支援

版主: howdy, volospin

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  有冇人玩Cubieboard? roytam1 2012-10-26 3/2052 fatdog 2012-10-26 18:40
  [操作疑難]有無方法改善usb3.0手指讀寫穩定性? 圖片附件 美奈子廚 2012-10-25 4/1804 computer1975 2012-10-26 01:09
  [操作疑難]點樣係 linux 度 remote monitor 個ESXi 嘅 status karateken 2012-10-25 4/1761 karateken 2012-10-25 16:08
  有無用緊Ubuntu 12.10既Ching run到emesene? cms4c17 2012-10-22 1/1167 max.chow 2012-10-25 12:09
  自己起Web server, 發現ftp經常斷線, 唔知咩問題? cyjoe_2000 2012-10-16 8/2376 KinChungE 2012-10-24 00:52
  有無人試過USB手指 在win/linux/android 插黎插去搞到炒file system?  ...2 eddiefox 2012-10-19 13/2642 eddiefox 2012-10-24 00:12
  真係激鬼氣, usb明明間開左3part, 一裝ubuntu無晒 marcuschan 2012-10-23 1/1399 chue 2012-10-23 22:34
  如果我用VM行Linux去行Web Server, 長期24hour 可以嗎?  ...2 cyjoe_2000 2012-10-16 17/4147 cyjoe_2000 2012-10-22 16:31
  Windows 的兩大利器相信會漸漸消失  ...23 usei 2012-10-12 21/5498 polarhei 2012-10-22 16:18
  http 同 https conflict 嗎﹖ sphpc 2012-10-21 2/1442 sphpc 2012-10-22 15:42
  debian有咩野串流SERVER?? bbp082674 2012-10-22 0/1285 bbp082674 2012-10-22 10:30
  [操作疑難]自己包好ISO 檔裏面的 install (bash shell script), 掛載後無法執行 xiao 2012-10-21 1/1614 lazyfai 2012-10-21 22:38
  有關 CA 的問題. sphpc 2012-10-17 8/2051 CHK 2012-10-20 02:18
  which dist suitable for 4G flash disk? 主人 2012-10-19 3/1346 lazyfai 2012-10-19 22:29
  [操作疑難]有關notebook display driver疑難 kaito2307 2012-10-17 2/1824 KinChungE 2012-10-19 22:00
  Ubuntu Studio 12.10 released chwsunny 2012-10-19 0/1459 chwsunny 2012-10-19 19:47
  UBUNTU 或有可能正研究推出 WEB OS chue 2012-10-14 5/2044 Mathk 2012-10-19 18:46
  [測試]bind9 dns 難題~~~~ cubby 2012-10-12 4/2877 cubby 2012-10-18 01:54
  >2TB HDD 用 parted 都出現 4k 問題 ...  ...23 fatdog 2012-10-13 23/4925 fatdog 2012-10-18 00:28
  web filter and log analysis for squid ruri1234 2012-10-16 2/1375 ruri1234 2012-10-16 21:32
  set dual wan router kentnklee 2012-10-16 0/1255 kentnklee 2012-10-16 17:17
  LINUX好食RAM(誤) polarhei 2012-10-15 0/1463 polarhei 2012-10-15 22:37
  有關 ssl gui manger... 和 remote control 問題 sphpc 2012-10-14 5/1557 sphpc 2012-10-15 13:43
  裝了 xdm 後,FreeBSD 9 Login 唔到? luckiejacky 2012-10-11 2/1491 luckiejacky 2012-10-15 11:54
  【轉貼】UEFI Secure Boot downgraded to PITA toylet 2012-10-14 0/1174 toylet 2012-10-14 20:55

正在瀏覽此版塊的會員