Linux玩家

[ 6842 主題 / 62597 回覆 ]

版塊介紹: Linux討論/技術支援

版主: howdy, volospin

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  Fedora 18 嘅 GNOME Shell 暫時唔會自動啓動 iBus 以外嘅輸入法 liangsuilong 2012-12-19 5/2481 MCHK001 2012-12-20 23:48
  無時間再 compile 了  ...234 volospin 2012-12-12 30/5029 computer1975 2012-12-19 13:39
Great talks about Security products and how they suck samiux 2012-12-18 1/1396 manx 2012-12-19 05:24
  [操作疑難]怎樣將NAS4Free 安裝在手指上? lee9394 2012-12-17 2/2394 lee9394 2012-12-17 22:02
  【轉貼】VLC 2.0.5 for Linux Arrives with Many Changes toylet 2012-12-15 2/1535 toylet 2012-12-16 23:45
  KDE 4 for Window$ 可否當 Xorg server 來用?  ...2 toylet 2012-12-14 12/2792 roytam1 2012-12-16 21:48
  有沒有C-hing有自己set up mail server ?  ...23 MCHK001 2012-12-6 28/5857 gahqm 2012-12-14 19:24
  其實加入adm/wheel/sudo group跟.....改sudoers file有甚麼分別?  ...2 MCHK001 2012-12-11 14/2761 MCHK001 2012-12-14 18:22
  一個Bind可唔可以同時做到對內同對外既DNS stephenttk 2012-12-10 3/1767 stephenttk 2012-12-11 11:40
[HOWTO] GUI debugger for Ubuntu samiux 2012-12-11 0/1091 samiux 2012-12-11 05:22
  [操作疑難]Mygica X8558 PRO, VLC (MythBuntu) and CCTV/SZTV [partially solved] 圖片附件  ...23 toylet 2012-12-5 23/7404 toylet 2012-12-10 19:37
  剛試了一下ubuntu 13.04....  ...23 VADER 2012-12-1 22/5948 toylet 2012-12-9 20:59
  [操作疑難]我想問下我入5到Meego ga 軟件商店 圖片附件 15946 2012-12-8 4/1793 15946 2012-12-9 18:51
  我想問下centos 點裝x64?  ...2 idler 2012-11-29 11/2486 lazyfai 2012-12-6 21:30
  [To samiux] About your HDTV server script (year 2009)  ...2 toylet 2012-11-24 14/2981 toylet 2012-12-6 20:47
  【轉貼】IBM Unveils Clustered NAS Storage toylet 2010-2-14 4/1811 handsomepork 2012-12-6 12:50
  有沒有commands比較齊既online unix/linux simulator 推介? 附件  ...234 MCHK001 2012-12-3 35/5024 MCHK001 2012-12-6 02:21
  Flash 藍面問題 !! handsomepork 2012-12-4 1/1258 toylet 2012-12-5 21:58
  [操作疑難]請教一下有關pptp log同webmin log問題 楊威利@HGC 2012-12-3 1/1505 toylet 2012-12-4 22:02
  Linux support for Mygica X8558 PRO 圖片附件  ...23456..7 toylet 2012-11-21 64/17532 toylet 2012-12-4 22:00
  [Centos新手問題] Firefox 出唔到中文字.. Solit 2011-8-29 2/1797 fhleung 2012-12-3 17:04
  討論下:點樣整到linux browser出中文同windows 一樣 甘清? pikeman 2012-7-12 9/2555 fhleung 2012-12-3 16:38
  [操作疑難]Fedora 18 beta 內 dvb-apps-1.1.2 好似被改了....  ...2 toylet 2012-11-30 14/4050 ksng 2012-12-3 00:26
  [操作疑難]有無師兄識用 dd 指令備份一個硬碟分區?  ...23 PheniX01 2012-5-3 20/7747 computer1975 2012-12-2 20:42
  [操作疑難]VLC could stream, but no subtitle 圖片附件 toylet 2012-11-27 3/1948 toylet 2012-11-30 18:17

正在瀏覽此版塊的會員