Windows 探索

[ 8513 主題 / 84252 回覆 ]

版塊介紹: 探討各代Windows 使用問題

版主: howdy, killuazaoldyeck, 冰水半糖

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  Dual Core Atom 1.8Ghz 上唔上到 Win 8? postpc 2012-10-29 6/1624 casper326 2012-10-29 20:19
  請問怎樣免除個別硬碟機進入省電模式??? 笨蛋 2012-10-29 2/1470 笨蛋 2012-10-29 19:50
  $119可以用作dual os嗎? adilsh 2012-10-29 1/1532 toylet 2012-10-29 19:42
  Window 8是不適合公司使用  ...23 JACKLAU 2012-10-28 23/5577 toylet 2012-10-29 19:41
  點解我個市集咁少apps既?有冇人同我一樣?  ...2 devilbox 2012-10-28 10/3007 asimo 2012-10-29 19:20
  Windows 8 $119 Upgrade 其實係咪upgrade 版咋, 唔可以全新安裝? postpc 2012-10-29 0/1382 postpc 2012-10-29 18:57
  好慘, 想要 win8 64bit ISO..... eddiefox 2012-10-29 8/2749 whs 2012-10-29 18:05
  Windows 8 Pro Metro UI問題 xjapanhide 2012-10-29 4/1449 xjapanhide 2012-10-29 17:14
  .NET 3.5 裝唔到...  ...2 collyman 2012-10-29 11/2686 不明人士 2012-10-29 16:47
  買合 win8 upgrade boxset, 64bit DVD --> ISO, 再賣番成合野比人..... eddiefox 2012-10-29 1/1475 eddiefox 2012-10-29 16:30
  講左咁多Win 8 metro 唔慣問題, 不如都講下有咩改進? 圖片附件 asimo 2012-10-29 0/1244 asimo 2012-10-29 16:27
  係o米confirm 左個個download 的32/64bit ISO 都唔同 checksum? eddiefox 2012-10-29 0/1175 eddiefox 2012-10-29 16:19
  由Win 7 upgrade 上 Windows 8 bb144 2012-10-29 2/1679 hkoj 2012-10-29 16:15
  成功獨立安裝win8pro upgrade 揮手貼  ...23 adrianmak 2012-10-26 25/9705 hkoj 2012-10-29 16:10
  有冇人知win8最終零售版個build no.幾多? tkrojam 2012-10-26 3/1681 tkrojam 2012-10-29 15:55
  買左win8 upgrade 係o米可以唔激活住? thx. eddiefox 2012-10-29 2/1486 big_nature 2012-10-29 15:54
  請教 : WinXP Win7雙系統之下升級XP去Win8 kitwu 2012-10-28 7/2186 martinng28 2012-10-29 15:37
  大家覺唔覺得裝windows 8 都係唔好找desktop 裝啦 7986 2012-10-29 5/1627 firehooh 2012-10-29 14:24
  win8 upgrade.. 請問有幾多人諗住要 en_US ... 但變左係 en_GB? pork-bun 2012-10-29 3/1602 computer1975 2012-10-29 14:01
  win 8 內附的文書應用程式? tszmang 2012-10-29 1/1277 rickycheng78 2012-10-29 12:26
  點選裝 32 / 64bit? avboy99 2012-10-29 1/1472 backspace-hk 2012-10-29 10:27
  想 Upgrade ,不過行個 Upgrade Assistant 話我唔夠 RAM leung008 2012-10-28 6/1840 leung008 2012-10-29 09:50
  請問筆電用oem win7可唔可以upgrade win8? drbull 2012-10-29 0/1191 drbull 2012-10-29 09:47
  睇mkv, win8用乜codec ? PSP 2012-10-29 1/2074 fatdog 2012-10-29 09:36
  Intel SSD toolbox support window 8了 Timlau 2012-10-28 1/1565 hkoj 2012-10-29 04:33

正在瀏覽此版塊的會員