出機攻略

[ 7126 主題 / 212739 回覆 ]

版塊介紹: 討論出機方法及回收價

版主: tommychow0811

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  想請教AOS買野係當香港網上消費定係當海外消費的? akitohk 2014-9-16 5/1177 黑面人 2014-9-16 11:42
有幾多人死響sms手上?  ...23 laughing 2014-9-16 26/4159 hkyung 2014-9-16 11:39
  蘋果 iReserve iPhone6+ bot 幾時有? 16號點玩 ? eatadd 2014-9-15 8/6830 wendybee 2014-9-16 10:18
  AoS 大約幾時才PFS ip6/6+ shal 2014-9-16 2/1095 shal 2014-9-16 09:57
  HKBN表示,到而家都仲未入到 77789 2014-9-16 1/930 40714978 2014-9-16 09:38
  16號早上8點的預訂取消了!? 圖片附件  ...23456..24 alvintclam 2014-9-16 236/53458 turth 2014-9-16 09:29
  往年HKBN都仲好快 今年提早收皮!!!! 77789 2014-9-16 0/718 77789 2014-9-16 09:25
  ip6/ip6plus預訂登記,發送SMS後,各家網絡商收CODE快慢,請分享。  ...2 terence_chong 2014-9-16 11/2746 50144 2014-9-16 09:19
  IReserve係先到先得 fathang2006 2014-9-16 2/1489 andylo 2014-9-16 09:18
  HKBN極有可能block左Apple.com TM0921 2014-9-16 9/1640 crabcrab 2014-9-16 09:15
  我好想知點解入極APPLEID captcha 都要我重入 charlescps 2014-9-16 0/830 charlescps 2014-9-16 09:11
  卡左係SMS到  ...2 upatchow 2014-9-16 18/2537 kkchuang 2014-9-16 09:10
  頂你垃圾HKBN,到而加都未load到 check貨個頁  ...2 hksfho 2014-9-16 12/1621 evolution-9 2014-9-16 09:09
  HKBN都而家都load唔到..  ...2 SDTT 2014-9-16 13/1815 leslieng509 2014-9-16 09:06
  iPhone 將從 9 月 20 日 (星期六) 上午 8:00 開始接受預訂 Jaker2d2 2014-9-16 2/2070 cosferia 2014-9-16 09:03
  有冇人知攞機要幾耐? alex_5111 2014-9-16 0/655 alex_5111 2014-9-16 09:03
  要HKID, 要HK SMS, 我地價可以高D????  ...2 bessho 2014-9-16 19/2187 bessho 2014-9-16 09:01
  用HKBN 訂到請入黎 iphoneeee 2014-9-16 1/898 hksfho 2014-9-16 08:49
  其實所謂抽奬 , 會唔會係有SMS代表抽到入場劵 martinlo2112 2014-9-16 2/1045 martinlo2112 2014-9-16 08:44
  同一Apple ID 係咪每日都可以ireserve? secmaster 2014-9-16 1/1310 gserli 2014-9-16 08:40
  只限香港電話 十月初五 2014-9-16 4/1422 futuret 2014-9-16 08:37
  iReserve 好似唔係大抽奬 圖片附件  ...2 twshum 2014-9-16 15/7660 gserli 2014-9-16 08:33
  iReserve 成功訂左2部 Plus 16G Gold 圖片附件 Golfzilla 2014-9-16 3/1955 Golfzilla 2014-9-16 08:26
  12號 pre order 左可唔可以轉信用卡? sigh 2014-9-16 0/680 sigh 2014-9-16 08:26
  填完資料確認左手快快熄左個網,有否方法check番系咪訂到? rick425 2014-9-16 2/1021 kongisp 2014-9-16 08:24

正在瀏覽此版塊的會員