出機攻略

[ 7126 主題 / 212740 回覆 ]

版塊介紹: 討論出機方法及回收價

版主: tommychow0811

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  ID 上限 50144 2014-9-24 2/1435 kiracsl 2014-9-24 20:39
  【突醒目】冇iPhone 6 Plus誘轉機 數碼通客大控訴  ...2 yuesi 2014-9-24 14/3778 Tsuna 2014-9-24 20:21
  No SMS Prepaid SIM in SSP for $28  ...2 mouseman 2014-9-24 12/3023 YHO 2014-9-24 18:26
  又一單笑料-因跌價拒要被拒,大陸人來港斬人被捕 cpk 2014-9-24 0/1064 cpk 2014-9-24 18:08
  有無CHING同SmarTone續左約?  ...2 nelson 2014-9-23 16/3212 BlackJack 2014-9-24 17:39
  請問各位C兄C姐,美版6+ 大 黑 64G,出面仲收吾收呀??  ...2 ling166166 2014-9-23 13/2161 ling166166 2014-9-24 16:11
  DHL / Fedex 可否自取機?  ...2 $foo 2014-9-24 11/6533 kym.kym 2014-9-24 15:15
  請問"貨品處理中"cut單會唔會收charge? ac5 2014-9-24 6/2431 kelvinhkj 2014-9-24 14:52
  先達有幾多舖用自己 cash 收機? badest 2014-9-24 3/1345 kinx80 2014-9-24 14:48
  Csl 今日打黎話有16plus  ...234 duedueb 2014-9-23 31/5942 wongja 2014-9-24 14:32
  日本買iphone 6 plus 有水位嗎? initials 2014-9-24 2/1235 RJJ~ 2014-9-24 14:11
  呢次蘋果做得好,益用家 vlklhk 2014-9-24 1/1299 yupikachu 2014-9-24 13:24
  其實個市點架, lo 哥又高價收 - 昨天 turth 2014-9-24 4/2215 winsel 2014-9-24 13:16
  差唔多炒完,又係時候入來總結下成績  ...2345 hellohelloman 2014-9-23 48/8901 rx78 2014-9-24 13:01
  6 Plus 3-4 Weeks Shipping PFS 都轉 已出貨~  ...2345 bessho 2014-9-22 44/9331 nelson 2014-9-24 12:39
  12號網上訂左部細64GB黑cut唔cut好? 圖片附件  ...23 googleli 2014-9-23 22/3440 googleli 2014-9-24 12:34
  IR第二頁已經開唔到? 圖片附件 CHUNG聰 2014-9-24 4/1471 calvintree 2014-9-24 11:35
  可唔可以去 apple shop 補發票? linggo 2014-9-23 2/1253 stepwang 2014-9-24 10:13
  收機見聞 [轉貼] theonlyTed 2014-9-24 2/2609 KEANELAM 2014-9-24 09:21
  旺角放機 天真男被呃10部iPhone 6 cklee19810419 2014-9-23 9/3486 cklee19810419 2014-9-24 08:52
  2年前的3hk iphone 合約, 到期想cut, 但會無左最後一期回贈? arkan 2014-9-21 4/1614 YCW1402 2014-9-24 07:51
  百記Ip6 D骨點算?  ...2 SYW 2014-9-23 16/3919 musicmatch 2014-9-24 00:39
  嗱,又嚟嘞,已達最後審批階段 cpk 2014-9-23 5/2003 jnusvc 2014-9-23 23:25
  請問有無師兄去過廣州放售手機?個價位係米應該好過深圳華強? ericlw 2014-9-23 0/1089 ericlw 2014-9-23 23:08
  有警車進駐百記門外馬路  ...23 cpk 2014-9-23 22/4681 姆明先生 2014-9-23 22:44

正在瀏覽此版塊的會員