液冷降溫

[ 4749 主題 / 121671 回覆 ]

版塊介紹: 液體冷卻,深度降溫

版主: tonychoi

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  Intel i7 930 原裝散熱 VS 四腳爬爬 ECO …..[P牌測試報告] 圖片附件 EP_ERIC 2010-6-8 8/4986 EP_ERIC 2010-7-12 00:47
  RV02水冷的建議  ...2 kellychen0518 2010-7-10 17/6014 computerman2 2010-7-11 12:57
  二號機上水 - 初試一Loop兩泵  ...23 sunderstan 2010-7-6 29/5549 sunderstan 2010-7-9 11:30
  一位完全未玩過水既新手一問 ivan12345426 2010-7-7 2/1738 cheukwai88 2010-7-8 03:31
  想問各位CHING用緊咩喉??  ...2345 JACK2120 2010-7-2 43/7048 JACK2120 2010-7-7 22:18
  新手初試Larkooler水冷套裝 (多圖) 附件  ...2345 kin_10 2009-7-24 42/20357 yokosky1 2010-7-7 21:45
  係PCS訂野  ...23456..7 apple_100 2010-7-3 63/10066 HKDMC 2010-7-6 23:49
  EVGA真係正﹐裝water block正爛左D螺絲都可以RMA! Amuro0079 2010-7-2 1/2085 LKNim 2010-7-2 11:12
  新手一問, KP120.3好定PA120.3好呀? 圖片附件  ...2345 majai214 2010-6-30 40/6593 amoslee 2010-7-2 08:03
  Blackice GT Steach 120夠唔夠打U120EX? LKNim 2010-7-1 9/1891 LKNim 2010-7-1 22:13
  想問hk邊度有tygon喉買? 圖片附件  ...23 Alastor! 2010-6-30 21/4663 A.G 2010-7-1 10:23
  H50問題 菜鳥甲 2010-6-25 3/2011 alexkatrina 2010-6-30 14:52
  其實液氮可唔可以學水同雪種咁玩循環式?  ...234 kwanchuntat 2010-6-19 30/6979 K_C_ 2010-6-30 01:32
  第一次上水, x2000f 圖片附件  ...234 BEGD 2010-6-27 35/9106 dannyctl 2010-6-29 02:33
  水道一問[有圖]...求各師兄賜教... 圖片附件  ...23456 晴朗 2010-6-24 52/7797 晴朗 2010-6-29 01:51
  [教學]完全新手..想大家教路 dave_ayu 2010-6-25 9/3165 computerman2 2010-6-28 14:18
  新手上水請教 JACK2120 2010-6-27 4/1983 JACK2120 2010-6-27 22:01
  想平玩水冷,有無可能? sunhikari 2010-6-20 9/2781 fung58745 2010-6-27 19:30
  EK-CoolStream or Thermochill is better? hellowong 2010-6-17 3/1796 fung58745 2010-6-27 19:29
  國產貨開箱....(已加上機圖) 圖片附件  ...2 阿拉金 2010-6-15 16/5010 阿拉金 2010-6-27 02:49
  上水前一問 AV死刑犯 2010-6-27 0/1253 AV死刑犯 2010-6-27 00:39
  化學冷卻劑?! fai103 2010-6-26 0/1328 fai103 2010-6-26 22:33
  H-50喉問題 dhw479 2010-6-26 0/1630 dhw479 2010-6-26 21:43
  2010 CES 入門水冷產品ECO開箱 圖片附件  ...23456..12 ricorx78 2010-4-18 110/25769 JACK2120 2010-6-26 18:14
  cpu i7 860 3.8g keep at 60C 圖片附件 fung58745 2010-6-26 0/1686 fung58745 2010-6-26 16:32

正在瀏覽此版塊的會員