液冷降溫

[ 4749 主題 / 121671 回覆 ]

版塊介紹: 液體冷卻,深度降溫

版主: tonychoi

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  有乜好的一體式水冷系統推介  ...23 Evangeline 2011-1-12 22/7022 Evangeline 2011-2-3 10:52
  安鈦克首款水冷散熱器正式亮相  ...2 coollun 2011-2-2 13/4315 sapphire4890 2011-2-2 18:43
  [開箱]我又毒發 la!!!!!!!!  ...23456..7 jaywalker99 2011-1-24 60/16598 sapphire4890 2011-2-2 15:58
  請問呢個係邊道有得買 kw223 2011-1-29 2/1672 chan2007a 2011-1-29 20:45
  del... wiz123 2011-1-22 1/1800 sapphire4890 2011-1-23 22:14
  大家入黎分享下玩水冷既目的/計劃  ...2345 sapphire4890 2011-1-17 43/8260 simplekk 2011-1-21 00:05
  泵+水箱問題 castrate 2011-1-16 8/2480 castrate 2011-1-20 17:45
  Antec nine hundred case + Larkooler 三分水冷24/12update......... 圖片附件  ...23456..10 yinchai3 2010-10-19 90/22932 ken125111 2011-1-17 13:59
  Display card 既 RAM 唔用水冷頂唔頂得住 DHLao 2011-1-8 2/2485 chris05 2011-1-17 13:53
  [測試]LARKOOLER 新3分水冷原裝冷排對Black ice GTS 280冷排 圖片附件  ...2 ken125111 2011-1-15 12/5746 ken125111 2011-1-17 13:52
  求評價, AVC水冷...... kyrt 2011-1-15 7/2525 lamkelvin 2011-1-17 12:39
  一體式水冷  ...2 jacky9709 2011-1-6 11/4400 love19901109 2011-1-17 03:46
  請問各位知吾知香港邊度有得買呢個 Water Block 呀? slamdunk23 2011-1-6 6/2768 chris05 2011-1-16 22:59
  請各位ching幫個忙 sapphire4890 2011-1-16 7/2021 castrate 2011-1-16 20:25
  Enzotech 1156-Z CPU冷头I5扣具 圖片附件 cmlee 2011-1-5 2/2781 JACK2120 2011-1-12 01:00
  有無人在陶寶買水冷系統?  ...23 actom 2010-12-27 27/7241 oARCTICo 2011-1-11 17:12
  最平的LN2炮要幾錢$$ ip4368 2011-1-10 3/2148 jeff_extergo 2011-1-10 22:19
  打做一個優質水冷頭 圖片附件  ...23456 season888hk 2010-10-19 52/15386 sapphire4890 2011-1-9 09:26
  冷排問題 jacky9709 2011-1-6 4/2152 jacky9709 2011-1-7 00:48
  水冷新手 jacky9709 2011-1-5 0/1467 jacky9709 2011-1-5 13:39
  am3 水冷頭 gapsan 2011-1-5 0/2091 gapsan 2011-1-5 00:17
  這是不是"假"Swiftech MCP655 D5 圖片附件 pds 2010-12-7 5/4794 bevis1984 2011-1-3 15:05
  今日凍到震, 冷排吹出黎既風都係涼既 圖片附件  ...2 simplekk 2010-12-16 14/5219 bevis1984 2011-1-3 15:04
  新手Larkooler 水冷入手 圖片附件  ...234 patchcyw 2010-12-2 35/10673 bevis1984 2011-1-3 14:59
  [請教] 安裝Larkooler 三分式水排 1989424 2010-12-6 4/2597 bevis1984 2011-1-3 14:55

正在瀏覽此版塊的會員