NetBook 族群

[ 7499 主題 / 89133 回覆 ]

版塊介紹: 輕巧便攜式sub notebook

版主: teasee, chow1001

收起/展開

子版塊

Eeepc 專區

任何有關eeePC的用家心得交流

版主: chow1001

2818 / 33950

部1101ha 慢得驚人!

kenedly - 2013-8-30 09:54
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  各位高手點睇呢部野? 大陸+  ...2 jjman814 2010-2-24 11/3920 jefferychan 2010-3-1 17:59
  有咩平價USB Modem可以插Peoples SIM卡上網? nnd 2010-3-1 1/3415 必思 2010-3-1 17:10
  用緊新atom n450既朋友, 你地個cpu依家係幾多度 ygvuhb 2010-2-28 8/2233 garnett_v 2010-3-1 14:33
  唔見左Samsung NC10隻recovery disc.... crazyk 2010-3-1 4/3462 crazyk 2010-3-1 09:56
  10吋(1366x768) Atom N230+ION  ...2 nanno 2010-2-28 12/4794 ziv.tong 2010-3-1 08:27
  netbook 加高清card 問題Boardcom Crystal HD Video Decoder Drivers  ...2 kelvin511 2010-2-26 12/4776 fred2088 2010-2-28 18:34
  Netbook最新NM10晶片 圖片附件  ...2 YANG 2010-2-27 13/4112 望月小妖 2010-2-28 18:26
  MSI U100可唔可以加 Broadcom 張高清card bbsunny 2010-2-28 1/1440 小子 2010-2-28 16:12
  HP 5102 有得賣~  ...2 joeywong.swing 2010-2-10 16/6179 mannblack 2010-2-28 12:52
  幫fd問...$3500買netbook求師兄幫忙...  ...2 asd12dsa 2010-2-25 19/3897 mannblack 2010-2-28 12:48
  [Reminder] GMA500 Win7 display driver & flash player beta updated (Feb2010) dckc 2010-2-27 3/1847 mrkamand8 2010-2-28 00:57
  netbook係唔係冇BIOS更新? gl5900as 2010-2-27 2/1383 yagmai0904 2010-2-27 23:34
  [開箱]Sony P25G 圖片附件  ...2345 datsbilly 2010-2-25 42/16450 datsbilly 2010-2-27 22:14
  加3G module... bintactac 2010-2-27 0/1327 bintactac 2010-2-27 20:12
  請問netbooko既LED MON 壞o左,有邊度可以去整同幾錢? andrewkwok88 2010-2-27 1/1403 JT2106 2010-2-27 18:50
  已開封SONY P29 queenman 2010-2-27 3/2102 cyrux 2010-2-27 11:49
  broadcom 終於睇到youtube 高清喇 cheukhim 2010-2-27 0/1813 cheukhim 2010-2-27 00:19
  請問邊度有可以加mini pci-e槽? Aiolia 2010-2-26 2/1412 Aiolia 2010-2-27 00:02
  netbook效能好到可以睇到高清未?  ...2 win7xp 2010-2-25 14/4443 chauwangx 2010-2-26 22:12
  [發問] 最近想買部NETBOOK平時出街上下網 ricky828 2010-2-26 8/1956 franklee006 2010-2-26 18:53
  有冇$4K楼下雙核Netbook?  ...2 alienathk 2010-2-21 17/5137 maxell69 2010-2-26 16:48
  s10-3t 你地多唔多反轉個mon用 ?  ...2 cyqk01 2010-2-25 10/3372 grxgr 2010-2-26 15:03
  Samsung N120 & Lenovo IdeaPad S10-2  ...2 s9802855 2010-2-25 10/3288 s9802855 2010-2-26 12:12
  買了 Asus 1101HA 但有問題問 Sygate 2010-2-26 8/1827 Sygate 2010-2-26 11:45
  呢排玩緊隻WEBGAME (兵臨天下) 想買部NETBOOK 上車玩!  ...2 愚生 2010-2-24 14/3387 ricky828 2010-2-26 11:11

正在瀏覽此版塊的會員