NetBook 族群

[ 7499 主題 / 89133 回覆 ]

版塊介紹: 輕巧便攜式sub notebook

版主: teasee, chow1001

收起/展開

子版塊

Eeepc 專區

任何有關eeePC的用家心得交流

版主: chow1001

2818 / 33950

部1101ha 慢得驚人!

kenedly - 2013-8-30 09:54
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  olevia X11A新機開盒&測試  ...23 gl5900as 2009-8-25 20/7696 happymatthew 2009-9-8 16:54
  想問問 Benq S6 MID 附件  ...23 hknufc 2009-9-4 21/5823 stupid_gemini 2009-9-8 16:54
  有冇帥兄O今日去BU ORDER LENOVO S 10 2 NETBOOK alphason 2009-9-7 5/1848 strivekin2 2009-9-8 15:49
  我部dell mini 9越行越慢= =  ...2 9730 2009-9-6 11/3095 nigel 2009-9-8 14:33
  請問邊位可幫到手 腦下誰睇 2009-9-5 1/1083 c_hing99 2009-9-8 10:55
  any new netbook coming out before October? TrumpApple 2009-9-3 4/1527 c_hing99 2009-9-8 10:54
  有無6cell既netbook好推介?  ...2 law0409 2009-9-3 12/4135 DerekBlue 2009-9-8 10:49
  Lenovo S10-2 6 Cell william91 2009-9-7 1/1777 c_hing99 2009-9-8 10:44
  Sony 發表 Vaio X 系列 附件  ...2 siupiu 2009-9-3 17/4616 t1174-3 2009-9-8 10:44
  你地部netbook個cpu會唔會有idle既時侯?? 部腦超慢 2009-9-7 1/1093 c_hing99 2009-9-8 10:39
  netbook GMA 166 patch 400 ???? 附件 wing1234 2009-9-7 5/1841 wing1234 2009-9-7 21:41
  NETBOOK一般用幾耐先開始有問題?  ...2 gl5900as 2009-9-6 13/3356 palmzac 2009-9-7 17:56
  又有一部新的 12" mon的 netbook (harni T12D)  ...2 laubong 2009-9-6 12/4246 ivan15 2009-9-7 13:55
  hp mini 110 "偽"開箱文 - 同場加影3 OSes multi Boot 附件  ...23456..10 teddeybear 2009-8-27 93/22016 teddeybear 2009-9-7 06:07
  請問 Resoultion 1024 以上 NETBOOK 除左 SONY 仲有冇其他? panda08 2009-9-4 6/2032 waiwaiwai0422 2009-9-6 23:34
  $2000左右 有什麼Netbook好介紹?  ...234 alexmk 2009-8-25 33/9404 waiwaiwai0422 2009-9-6 23:31
  Nokia Booklet 3G 售價 570 歐元  ...2 siupiu 2009-9-3 16/3761 pkkpeter 2009-9-6 22:58
  有冇人部netbk已經win7 ??  ...23456..8 IVAN113 2009-8-20 77/16750 b i T c h | S * 2009-9-6 21:47
  HP Mini 110 點樣check光度 trango 2009-9-3 6/2083 perry326 2009-9-6 21:46
  wi-fi 問題~~~SAMSUNG N120 britishsh36 2009-9-6 0/1639 britishsh36 2009-9-6 21:31
  請教 samsung n110 或 n120 shar 2009-9-1 9/2257 shar 2009-9-6 20:47
  新機VAIO Z46GD在BIOS選擇Clear Fingerprint Data直接關機 pingpz 2009-9-6 0/1973 pingpz 2009-9-6 14:42
  kohjinsha sk3 freemanhome 2009-9-6 1/2118 Stupid_Germini 2009-9-6 10:40
  有無人好心話我知邊度仲有Olevia X10A $1999? lokkk 2009-9-4 6/2000 ginogino 2009-9-6 07:37
  神舟Q130.開機冇畫面..!  ...2 nelson525 2009-8-30 10/3096 smartgon 2009-9-6 02:55

正在瀏覽此版塊的會員