NetBook 族群

[ 7499 主題 / 89133 回覆 ]

版塊介紹: 輕巧便攜式sub notebook

版主: teasee, chow1001

收起/展開

子版塊

Eeepc 專區

任何有關eeePC的用家心得交流

版主: chow1001

2818 / 33950

部1101ha 慢得驚人!

kenedly - 2013-8-30 09:54
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  lenovo s9/s10 6cell 電  ...2 chowsiuhing__ 2009-9-10 10/3055 chowsiuhing__ 2009-9-21 23:01
  n140 裝 xp 一問 ondogdog9 2009-9-20 9/2290 kingi 2009-9-21 22:18
  netbook裝window xp wwa 2009-9-16 7/4339 kingi 2009-9-21 15:41
  Samsung N120 新裝Windows 7數問 -阿J- 2009-9-15 7/4831 kingi 2009-9-21 15:39
  山寨NETBOOK既生意  ...23 ioptional 2009-9-20 23/6044 gamehacker 2009-9-21 13:19
  Acer AOD150 一問 wingyin0328 2009-9-9 4/1899 wingyin0328 2009-9-21 12:32
  SONY VAIO P 系幾時先有 WIN 7 Driver... cyrux 2009-9-20 2/1955 cyrux 2009-9-21 11:17
  邊到有依部別注版電腦賣 ? kaka8899 2009-9-20 9/1709 cklee19810419 2009-9-21 09:50
  Help!! Sony Vaio W... docomo1029 2009-9-19 5/1706 DerekBlue 2009-9-21 08:32
  解像度提升方法, 買netbook不再限於選擇1366x768  ...2 abc881903 2009-9-19 12/4629 abc881903 2009-9-21 00:20
  有冇ching用BenQ U121? michelle1993 2009-9-16 4/1990 michelle1993 2009-9-20 18:37
  s10-2安裝win 7有一個問號 sureone 2009-9-20 0/1519 sureone 2009-9-20 17:00
  U100換張ATheros AR9280有麻煩 strend 2009-9-19 1/1970 Hulk 2009-9-20 15:59
  [急][求助] 三選一 firephenix 2009-9-20 8/1659 mcmcdull 2009-9-20 14:56
  依部幾好 ioptional 2009-9-20 3/1624 whyyyhk 2009-9-20 12:55
  黎緊會唔會有新 U 出? 浩華 2009-9-20 0/1154 浩華 2009-9-20 11:35
  有關開封後選語言問題 garyu 2009-9-19 1/1333 amdintel 2009-9-20 03:16
  覺得部netbook太慢,又唔想加ram? 佢一定幫到你(己有atom 1.66測試結果)[附圖] 附件  ...2 jfb 2009-9-18 19/4984 恭喜發財 2009-9-20 02:44
  有冇software 可以做到 S10 2 o既 (QS)QuickStart alphason 2009-9-16 2/1458 jasonchansouth 2009-9-20 00:45
  HP Mini 110 差電問題 Quinton 2009-9-19 2/1404 Quinton 2009-9-20 00:15
  Samsung N510 入手  ...2 z888888 2009-9-19 12/3515 又老又細 2009-9-20 00:07
  咦hp mini 5101冇得插cable上網o既咩? 附件  ...2 rayngwm 2009-9-18 15/2973 rayngwm 2009-9-19 22:40
  netbook 加到2G Ram wkming 2009-9-18 7/2051 wkming 2009-9-19 21:52
  豐澤有HP ION netbook 新貨 (9月18日更新)  ...2345 z888888 2009-9-10 47/15056 rohome 2009-9-19 21:47
  hp mini5101連flash都lag, 311就aion都勁順...d $400真係冇得慳=.= jfb 2009-9-19 4/1834 KENTCHU1128 2009-9-19 19:59

正在瀏覽此版塊的會員