散熱特區

[ 14806 主題 / 196599 回覆 ]

版塊介紹: 風冷、散熱器、風扇

版主: tonychoi, hkarmy01

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  求顯示卡散熱  ...2 笨a雨 2013-9-5 10/2452 IT-Professional 2013-9-8 09:52
  Manufactures Defects 係唔係有得加錢換其他貨品? (已解決) cedllau 2013-9-6 3/1276 ivanlkk 2013-9-7 12:51
  9cm cpu風扇推介---------更新!!!  ...2345 anakin826 2013-8-31 40/5844 anakin826 2013-9-6 17:17
  [測試]GT1850 + WING12原來係打排最佳組合 圖片附件  ...23456..10 AL131 2013-8-23 90/17801 梁瀚文 2013-9-6 17:09
  呢件玩具幾得意 圖片附件 Gp01tkm 2013-8-29 6/2307 yeungaqa 2013-9-6 14:42
  Xigmatek ld963, ld964 whyme9413 2013-9-3 3/2487 whyme9413 2013-9-6 14:24
  [風扇]有關PCI slot 風扇一問 GD830 2013-9-1 3/1940 fishballhead 2013-9-6 11:14
  FOR 風 扇 COOLER MASTER N300 十乂凍京 2013-9-5 5/1889 AL131 2013-9-5 23:25
  [開箱]THERMALTAKE BLUE THUNDERBLADE SILENT EDITION 帖子被加分  ...2345 AL131 2013-8-27 47/6522 AL131 2013-9-5 15:00
  [散熱器]GULID CPU COOLER SLIM SILENCE 1U 圖片附件 Ahmok 2013-9-1 9/2248 Ahmok 2013-9-4 15:47
  Gelid Slim Silence i-Plus + i7 3770 ihs1024 2013-9-1 9/2328 ihs1024 2013-9-2 16:23
  [風扇]機箱風扇一問  ...23456 梁瀚文 2013-9-1 56/9428 梁瀚文 2013-9-2 16:03
  [風扇]咁情況應該換機箱風扇定cpu散熱器? (立人 i5)~>noctua nh-l9i #28 圖片附件  ...234 worldcat 2013-8-30 32/6696 Ahmok 2013-9-1 22:32
  [導熱膏]平價導熱膏效能 carl123cccc 2013-9-1 8/3492 etboejrb 2013-9-1 20:13
  一開機成61度(補相) 圖片附件 BA1314BA 2013-8-29 9/2100 kf 2013-9-1 03:03
  [風扇][開箱] Scythe KAZE-JYUNI PWM 1300rpm 26dba 74cfm 70$ 帖子被加分 etboejrb 2013-8-28 2/2438 SEED 2013-9-1 02:03
  [風扇]請賜教那裡買最平 12cm 風扇  ...2 貧果 2013-8-30 15/3870 貧果 2013-9-1 00:51
  求推荐$250內CPU塔形散熱器 圖片附件  ...23456..7 10200kln 2013-8-22 62/11408 hkarmy01 2013-8-30 22:44
  [散熱器]cpu過熱自動關機 carl123cccc 2013-8-30 9/1963 Gp01tkm 2013-8-30 22:33
  vga heat sink 問題? pun1407 2013-8-30 1/945 IT-Professional 2013-8-30 22:30
  [散熱器]香港有無見過 超頻3 刀鋒 散熱扇賣? worldcat 2013-8-29 5/2378 worldcat 2013-8-30 20:00
  [散熱器]想請問一下 有關於 GELID The Black Edition AAeolus 2013-8-30 0/1364 AAeolus 2013-8-30 04:59
  請教為P5QC北橋加上風扇方法 圖片附件 alextsang_tt 2013-8-29 3/1861 Tim_HKG2 2013-8-30 03:41
  想買GT2150~~~中伏鳥  ...2 zakhk 2013-8-24 19/5451 chiachingman1 2013-8-29 19:32
  請教各師兄,有冇好方法..... 圖片附件  ...234 reset2 2013-8-27 33/5682 Chick 2013-8-29 16:48

正在瀏覽此版塊的會員