散熱特區

[ 14806 主題 / 196599 回覆 ]

版塊介紹: 風冷、散熱器、風扇

版主: tonychoi, hkarmy01

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [風扇][開箱]溫柔颱風之退化 Grand Flex 2000RPM+測試(片) 圖片附件 帖子被加分  ...2 肥寶 2014-6-23 16/6501 肥寶 2014-6-24 19:06
  Noctua industrial & redux 香港開賣未? ken01010 2014-6-23 6/2359 ken01010 2014-6-24 19:02
  好熱呀( 己解決,我在側面加多了把8cm漙扇抽出) 圖片附件  ...2 BA1314BA 2014-6-23 18/4242 BA1314BA 2014-6-24 12:28
  [風扇]Akasa Viper 14cm vs Akasa Apache 14cm vs GELID Silent 14cm  ...23 Kin_2012 2014-6-20 20/7469 Kin_2012 2014-6-23 22:57
  [風扇]想買要貓頭鷹12CM風扇換落個CPU散熱到 >bb< 2014-6-23 1/2072 1112311123 2014-6-23 21:14
  Corsair AirFlow Ram Cooler 圖片附件 star823211 2014-6-22 6/2803 Turboaftershave 2014-6-23 07:37
  12/ 14CM FAN推介  ...2 s0310073 2014-6-20 10/3627 98a 2014-6-22 22:33
  有冇人用緊Thermalright AXP-200? 圖片附件  ...2 SEED 2014-6-22 10/2849 SEED 2014-6-22 14:09
  打機 teddyboy9344 2014-6-21 5/1974 肥寶 2014-6-22 11:49
  fx 6300 teddyboy9344 2014-6-21 4/1715 g1jockey 2014-6-21 21:12
  [散熱器]ITX CPU 散熱器有無推介? kenneth414 2014-6-18 6/2881 georgekei 2014-6-21 19:22
  [心得分享]夏天熱到頂唔順,把心一橫,六入零出改為五入前出 圖片附件  ...2 真衰鬼 2014-6-9 11/5716 DeFiniLoGy 2014-6-21 16:26
  cryorig 風冷系列 R1/C1/H5/H7  ...2 Turboaftershave 2014-6-19 13/4272 brian1024 2014-6-20 21:11
  [散熱器]Samuel 17 , AXP-100 , AXP-200 揀邊個好?  ...2 SEED 2014-6-17 13/4483 SEED 2014-6-20 20:42
  邊度有裝0係CD-ROM位置的風扇買?! shinn 2014-6-19 1/1895 rage1997 2014-6-19 20:16
  [風扇]FAN震到有D嘈 alexluvgallardo 2014-6-17 7/3038 chen_qi02 2014-6-18 18:12
  香港有冇呢款散熱器賣? 圖片附件 triumphal_ark 2014-6-15 2/1995 ivanlkk 2014-6-18 14:38
  機箱對流, 求建議 圖片附件  ...23 細水 2014-6-14 24/6463 bishop168 2014-6-17 15:37
  有冇8CM強力又要靜FAN介紹  ...2 ben0083 2014-6-9 19/4821 kclam 2014-6-17 11:28
  [風扇]回歸原點~~~山洋6CM PWM 風扇仔 9S0612P4S041 己上機 圖片附件  ...23 revol519 2014-6-14 24/7551 revol519 2014-6-17 10:53
  [散熱器][開箱] 係 A shop 買的 Tranquillo Rev.2 @ i5 2400  ...2 冰水半糖 2014-6-12 14/5962 冰水半糖 2014-6-16 10:42
  想問 3pin 同 4pin fan 既分別????  ...2 oscar2 2014-6-15 13/4455 revol519 2014-6-16 09:42
  help,3pin 12v 插唔到底板 圖片附件 ricky58512 2014-6-13 9/2217 ricky58512 2014-6-16 07:35
  [產品資訊]後面抽出 teddyboy9344 2014-6-14 7/3361 chiuching 2014-6-15 01:32
  [散熱器]好奇問一下,吾知有冇ching可以回答我既問題 hong999 2014-6-15 5/2401 bishop168 2014-6-15 00:57

正在瀏覽此版塊的會員