散熱特區

[ 14806 主題 / 196599 回覆 ]

版塊介紹: 風冷、散熱器、風扇

版主: tonychoi, hkarmy01

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  個CPU溫度其實係邊個???點睇...唔該 圖片附件 窮學生 2014-7-17 8/2514 窮學生 2014-7-18 13:02
  邊款火牛用料/防塵比較好 koemi 2014-7-16 1/1379 GinL 2014-7-16 20:07
  NOCTUA D14 森馬232 2014-7-15 2/1899 00140999 2014-7-16 18:41
  超頻3 北海的硅脂導電嗎? 冇他錶係手 hhhepc 2014-7-16 9/1990 hhhepc 2014-7-16 17:56
  求散熱油推介! hkgti 2014-7-14 2/1798 leman 2014-7-16 13:48
  用咩軟件測cpu 溫度最好? askl 2014-7-15 3/2060 leman 2014-7-16 13:47
  有關機箱風扇大細問題 圖片附件 呀茅=] 2014-7-13 9/2778 ivanlkk 2014-7-15 22:12
  I5 4440 @ 正壓 kam_ccc 2014-7-15 1/1482 ivanlkk 2014-7-15 13:27
  [風扇]CM 212X 想換藍光扇  ...2 chb 2014-7-7 19/6121 arkia 2014-7-15 09:26
  請問加強散熱有咩好處?  ...2 weee 2014-7-5 12/3471 c10 2014-7-14 23:32
  Vortex Aluminum Fan 14 邊度有得平 圖片附件  ...234 Turboaftershave 2014-6-30 38/8316 c10 2014-7-14 23:31
  [散熱器]換顯卡散熱器 lichunka 2014-7-8 2/2147 c10 2014-7-14 23:29
  [散熱器]CM V6GT s0313299 2014-7-14 0/1404 s0313299 2014-7-14 23:26
  [心得分享]i5 4440 待機溫度係幾多?? 圖片附件  ...2 588494 2014-6-29 16/10121 c10 2014-7-14 23:23
[散熱器]【淘寶勇士】全港首發Antec h2o H550 水冷 超簡陋開箱 圖片附件  ...234 yeungj4567 2014-7-7 39/14200 c10 2014-7-14 23:22
  想要吧12CM勁光LED紅風高風壓前吸扇 圖片附件  ...23 15528536 2014-7-6 21/5397 c10 2014-7-14 23:20
  [散熱器]求教,想換風冷同買風扇(已買D14,少量圖,求推薦靜音風扇) 圖片附件 tompkyou 2014-7-13 8/3239 tompkyou 2014-7-14 22:43
  290(x)的VRM溫度問題係咪已經冇solution  ...234 yukashing 2014-7-3 36/8588 rayhin 2014-7-14 11:14
  Rev. 2 ICY VISION 是否兼容 Corsair 250D 箱? jabawack 2014-7-14 0/985 jabawack 2014-7-14 11:11
  風速問題 tcp999hk 2014-7-13 2/1633 mpegdecoder 2014-7-13 09:34
  貓頭鷹 nf-r8 vs 静蝠 8cm 邊隻静D? Andykong 2014-7-12 0/1504 Andykong 2014-7-12 14:06
  求機箱前置風扇推介  ...2 ploro_oi2 2014-7-5 11/3126 934 2014-7-10 22:02
  CM Seidon 120v plus fan s0310073 2014-7-10 2/1559 s0310073 2014-7-10 19:43
  [風扇]i7 3770 heavy loading 70度, OK嗎?  ...2 kclam 2014-7-7 12/3966 kclam 2014-7-10 14:41
  有D板係唔係會裝水冷會頂住,裝得無咁好?? yeungchakkei 2014-7-9 4/1590 yeungchakkei 2014-7-9 21:00

正在瀏覽此版塊的會員