蘋果國度

[ 12931 主題 / 134261 回覆 ]

版塊介紹: 電腦及筆記本 (不包括OSx86)

版主: evil_clone

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [操作疑難]Macbook Pro Retina 13" 2014 推 Samsung U28D590D? hoyin0116 2015-7-2 0/1254 hoyin0116 2015-7-2 17:22
  mba 13' 128gb 未開封 可唔可以退貨俾apple?  ...2 tonyho30 2015-6-29 12/3353 look_yau 2015-7-2 17:20
  想買部Mac mini,求指點 acd33199 2015-6-26 9/1872 keeglor 2015-7-2 16:35
  macbook 輸入法問題 pingo 2015-7-2 0/997 pingo 2015-7-2 14:13
4K 60FPS VIDEO TS檔用咩 Player先Player到? sliva 2015-7-2 0/1206 sliva 2015-7-2 00:47
  Mac mini接2K芒圖像字體大小問題  ...2 sirius 2015-6-26 11/3484 63391657 2015-7-1 23:30
  想買mac book air 13吋,大學生優惠會再平d ?  ...2 ken2142 2015-6-28 14/3816 小煩仔 2015-7-1 21:13
  網上買左gift card但收唔到email。。。。 ecorange 2015-6-28 3/4195 hkcs007 2015-7-1 17:49
  邊度買Apple care for MBP 平d? dunlo 2015-6-29 5/1881 farry1024 2015-7-1 10:28
  [Macbook]諗唔到究竟New Macbook 好定Air 13" 好  ...23456..9 長勝飛龍 2015-6-10 81/24065 charcsc2000 2015-6-30 11:06
  [Macbook]是否買 MACBOOK 12" 多數 upgrade 去1.3 ?  ...2 avboy99 2015-6-20 13/5009 alanchankw 2015-6-29 20:27
  估計bootcamp support windows 10既時間 educationer 2015-6-28 4/1455 lafy 2015-6-29 10:45
  [操作疑難]New Macbook用Safari奇怪問題 圖片附件 sui 2015-6-28 5/2115 sui 2015-6-29 01:15
  [周邊配件]想搵TRANSCEND JETDRIVE 520,究竟邊度買先平 哈雅貼 2015-6-28 1/1993 belebala_1993 2015-6-28 15:32
  OS X 10.11 El Capitan 討論區 圖片附件  ...23456..12 alex_5111 2015-6-9 116/26129 chromechan 2015-6-27 01:52
  [操作疑難][真心想知]15'mbpr可唔可以做PS4 MON打機? andy0520741 2015-6-24 3/2240 6seven 2015-6-26 08:23
  iMac 27吋 2012 想加ram, 邊個牌子好? bbq_9239 2015-6-25 5/1637 HONG-BAC 2015-6-25 23:35
  想問而家新買mba mpr 仲可唔可以裝win 行雙OS  ...2 sivin1015 2015-6-16 10/2826 B687 2015-6-25 15:41
  [操作疑難]iMac 問題 (有好幾個, Boot Camp, Backup, No CoreStorage...) karocheng 2015-6-25 0/1378 karocheng 2015-6-25 11:36
  有無其他非原廠維修選擇介紹? hkcybercatt 2015-6-24 3/1396 hkcybercatt 2015-6-24 15:37
  [iMac]imac 2011 mid 21.5 開機黑屏 圖片附件 mnero 2015-6-23 9/4647 TimCook 2015-6-24 14:22
  [Macbook]關於訂New MacBook 圖片附件  ...23 sui 2015-6-9 21/6759 oo2oo299999 2015-6-24 11:41
  mbp ac wifi nas speed kenchui007 2015-6-21 8/1828 benson6882004 2015-6-23 17:51
  [操作疑難][沮喪] 公司部 MBP 15 Mid 2009 圖片附件  ...234 caroner 2015-6-12 38/9621 billy0301 2015-6-23 13:30
  Apple 依家孤寒左好多...居然慳錢唔叫iWatch  ...2 no_on888 2015-6-18 15/4474 edward616 2015-6-23 00:43

正在瀏覽此版塊的會員