蘋果國度

[ 12929 主題 / 134252 回覆 ]

版塊介紹: 電腦及筆記本 (不包括OSx86)

版主: evil_clone

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  有冇師兄用舊imac 上左Ei Capitan? idabao 2015-10-16 3/1745 長勝飛龍 2015-10-17 12:52
  [操作疑難]El Capitan Finder & spotligh t問題 圖片附件 macnoother 2015-10-17 0/1207 macnoother 2015-10-17 10:58
  Macbook Retina 2012 15” SSD256GB 想轉大 SSD. cyberbird 2015-10-15 4/2189 cyberbird 2015-10-16 20:32
  [操作疑難]請問El Capitan 點 set automatic login 圖片附件 kendrick 2015-10-14 7/2145 dan_dan 2015-10-16 20:06
  [Macbook]請問MBP2010 MID換SSD﹠RAM兼容問題 terence_chong 2015-10-15 4/2177 terence_chong 2015-10-16 19:36
  有無人等緊新apple tv ? rakaiha 2015-10-15 5/2150 MobyDick 2015-10-16 18:07
  MacBook Air 套 ? 圖片附件 風聆草 2015-10-6 9/2676 tonyau2348 2015-10-16 15:09
  Apple個Server好似又衰咗 yukashing 2015-10-15 2/1230 Eriku 2015-10-15 20:18
  可以自設 shortcut key 直接叫出 folder 嘛? 圖片附件 TimCook 2015-10-15 6/1273 梁炳 2015-10-15 20:13
  用mac os既巴打,上網用safari 定chrome? 圖片附件  ...234 educationer 2015-10-3 33/6917 llk 2015-10-15 19:40
  safari 左邊 sidebar 一問 yelosuga 2015-10-15 0/931 yelosuga 2015-10-15 16:10
(轉)記憶體悲劇!! 21.5″ 4K iMac 解拆!!! ayacalip 2015-10-15 3/1863 Databases 2015-10-15 14:17
  點解 Watch 無原生Podcast Apps ? hackentsui 2015-10-15 0/1294 hackentsui 2015-10-15 09:44
  打算買部C2D 既Macbook Pro 行Xcode 會唔會好慢? ccman1108 2015-10-14 4/1326 Kundera 2015-10-15 04:27
  請問 mac server  ...23 ray81880 2015-10-11 20/4250 fatdog 2015-10-14 21:50
  有冇soft case for macbook pro 13" with retina 介紹 hevenktc 2015-10-7 1/1664 hevenktc 2015-10-14 17:12
  [其他]隻apple watch你地點用.........  ...234 zyredt 2015-10-3 37/13984 sui 2015-10-14 16:28
  [其他]El Capitan 圖片附件  ...23456..14 l0001 2015-10-1 138/42392 laikwok123 2015-10-13 23:32
  Option+Shift+K 早餐A 2015-10-13 0/1082 早餐A 2015-10-13 21:03
  osx vs iOS 372366 2015-10-13 5/1488 KinChungE 2015-10-13 14:09
  Retina出mon勁熱  ...2 kingterry 2015-10-11 11/3293 luffy2036 2015-10-13 09:42
  [Macbook]兩部macbook會點揀? rockyw 2015-10-12 7/2618 akitohk 2015-10-12 23:49
  ms office 2011 for mac ricoyoki 2015-10-12 0/1109 ricoyoki 2015-10-12 21:26
  2012Mac mini sitkc 2015-10-12 3/1609 HONG-BAC 2015-10-12 15:21
  係咪係APR/AAR 買嘅Apple 產品有問題只可以去AASP ? 251523294 2015-10-12 0/1145 251523294 2015-10-12 10:23

正在瀏覽此版塊的會員