數碼廣播

[ 15348 主題 / 160197 回覆 ]

版塊介紹: 探討數碼廣播硬體/軟體及技術

版主: hklam

收起/展開

子版塊

節目資訊

電視節目內容, 節目資訊及其他未能分類的相關討論.

1414 / 150398

TVB 新聞記者/主播/報道/天氣報 ...

hkaiw - 昨天 21:42
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  開啟 DVBViewer 時不能關閉電腦  ...2 only 2009-2-25 13/4785 byleung 2009-3-2 18:48
  有冇人用 PCI 2400Pro? 附件 ktchan 2009-3-2 3/2288 chpyeung 2009-3-2 18:31
  有無人用呢部野錄now tv? odiepooky 2009-3-2 7/5162 Justmade 2009-3-2 17:30
  簡單問題一个~~ 附件  ...23 X-Fi 2009-3-1 23/6371 sg_sling 2009-3-2 16:27
  HDMI 有聲,電腦冇聲 patrickwong55 2009-3-2 4/2579 patrickwong55 2009-3-2 15:44
  有冇人入咗LG $8XXX個隻iDTV saltmanman 2009-3-2 0/1865 saltmanman 2009-3-2 14:43
  ati display card 硬解 looping 問題, 係dirver 問題定係硬件先天缺陷? 附件  ...23456..7 ansonhk2048 2009-2-24 64/16948 越野兔 2009-3-2 13:34
  DMB8GL5 vista機下不能安裝? joshuakit 2009-3-1 5/2348 joshuakit 2009-3-2 12:28
  ATI 2600XT 畫面不停閃 jacky912 2009-2-26 2/2392 jacky912 2009-3-2 11:53
  高清手指用邊隻好?  ...2 snk 2009-3-1 12/3926 一條龍 2009-3-2 09:21
  Mygica X8506個色差輸入點用?! calvinngai 2009-3-2 1/2372 chuboy 2009-3-2 04:20
  我用dvb搵哂台但睇唔到 DraGoNxHK 2009-3-1 8/2565 DraGoNxHK 2009-3-2 00:26
  DMB750 睇 J2 Music Station 開字幕會 Error seoxoo 2009-3-2 0/1941 seoxoo 2009-3-2 00:08
  一邊用dvb睇tv一邊打機... hugh168 2009-3-1 7/2671 ksw1973 2009-3-2 00:02
  點解signal咁高都收唔到台既? 附件  ...23 lolokman 2009-2-27 25/7922 sg_sling 2009-3-1 23:52
  Mygica X8506問題?  ...2 payton1 2009-2-26 13/5174 越野兔 2009-3-1 23:15
  [已解決]求救,屋企買左機頂盒搜唔到台 LKNim 2009-3-1 9/4786 dicky4119 2009-3-1 20:06
  HDR-SR12E smchan2 2009-3-1 0/1835 smchan2 2009-3-1 19:30
  高清tv 2009-2-28 5/2189 EOS5 2009-3-1 19:24
  而家高清tvb 好朋友 2009-3-1 2/2342 DarkHero 2009-3-1 14:52
  何時珠江台轉用高清?  ...2 蕭美鳳 2009-2-28 17/6266 kookinwa20 2009-3-1 14:51
  [原創]SAA7130-SAA7134 正式64bits Driver Nobita 2009-2-27 6/5469 micchui 2009-3-1 13:26
  Sony DST-HD100C的RMB499優惠期再次延長到3月底! 附件 zou5020 2009-3-1 1/2418 tang 2009-3-1 11:55
  DVB 4.0.0.0字幕不同步的原因會是什麼... KinKong 2009-3-1 1/1880 ksw1973 2009-3-1 11:16
  400蚊到有冇高清卡介紹^^?  ...2 wok 2009-2-25 17/5980 joeshing 2009-3-1 09:03

正在瀏覽此版塊的會員