數碼廣播

[ 15348 主題 / 160197 回覆 ]

版塊介紹: 探討數碼廣播硬體/軟體及技術

版主: hklam

收起/展開

子版塊

節目資訊 (今日: 2)

電視節目內容, 節目資訊及其他未能分類的相關討論.

1414 / 150400

ViuTV (99台) 及 ViuTV6 (96台) ...

sm21 - 2 分鐘前
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  update左o記新ver DCMAN 2009-3-8 2/2246 sg_sling 2009-3-8 23:14
  接收問題 bonnie188 2009-3-8 5/2242 愛綠茶的熊貓 2009-3-8 23:08
  Windows Media Player 播放問題 附件 Ten-zero 2009-3-8 1/1938 hklam 2009-3-8 22:32
  VLC 用吾到UDP做broadcast... rockyw 2009-3-8 0/2364 rockyw 2009-3-8 20:38
  其實aTV既音質差TVB幾多?! bluesky_nky 2009-3-8 2/2079 waishingme 2009-3-8 18:22
  TOTALMEDIA畫面有冇得放大? 附件  ...2 X-Fi 2009-3-7 15/4689 X-Fi 2009-3-8 17:12
  mtv 3000 點解色差無訊號 cheungwingming 2009-3-8 3/2805 hhckla 2009-3-8 14:49
  又係DVB Viewer問題?  ...2 momo4321 2009-3-7 10/3795 愛綠茶的熊貓 2009-3-8 13:57
  有冇人可以send 南Y島發射站個channal list 比我ar? April27 2009-3-7 2/1923 April27 2009-3-8 13:26
  想換天線...有咩要注意?  ...2 Booker-T 2009-3-4 10/3627 Booker-T 2009-3-8 12:02
  X8506 用TM 找不到模擬信號 附件 hellfighter 2009-3-8 2/2060 hellfighter 2009-3-8 11:30
  只能夠掃到10 個台 smart34hk 2009-3-7 8/2575 kookinwa20 2009-3-8 11:23
  可以喺Topcon 1688DB機頂盒播電腦嘅movie嗎? kenny1927 2009-3-8 0/2063 kenny1927 2009-3-8 10:47
  如何把錄了的高清節目燒出來? joeshing 2009-3-4 9/3950 joeshing 2009-3-8 09:56
  DVB viewer 錄字幕問題 ngszewai 2009-3-5 7/4185 hklam 2009-3-8 04:40
  想買高清卡/手指但唔知買邊張好?  ...2 燒賣` 2009-3-6 15/3824 燒賣` 2009-3-8 01:40
  高清新手想問 x8506 ☆肥龍★ 2009-3-7 4/2272 愛綠茶的熊貓 2009-3-8 01:22
  Nvidia display +avermedia pci-e card Problem tele 2009-3-8 1/1992 愛綠茶的熊貓 2009-3-8 00:47
  想買高清tv card,但唔知買邊隻好 yuen0820 2009-3-7 1/1716 yuen0820 2009-3-7 22:52
  有咩原因會起格?? 不明人士 2009-3-7 4/2142 hklam 2009-3-7 22:40
  DVB record 附件  ...2 sunny126 2009-3-6 17/5095 roadwarrior 2009-3-7 22:26
  點解咁搞笑?4x Mbit仲順過1xMbit suppose 2009-3-7 6/2347 suppose 2009-3-7 22:11
  DVBViewer Filter 3.4.0 附件 hklam 2009-3-7 8/2939 April27 2009-3-7 22:07
  點解用左成年都無問你地呢個問題. lcsthomas 2009-3-7 4/2418 lcsthomas 2009-3-7 21:56
  lcd tv 問題 teddyboy9344 2009-3-7 5/2203 lcsthomas 2009-3-7 21:38

正在瀏覽此版塊的會員